Paslaugų lygmuo (angl. Service Level Agreement; SLA)
Suprantame, koks svarbus mūsų klientams didelis paslaugų prieinamumas, ir stengiamės teikti paslaugas, kurios visada pranoksta lūkesčius. Norėdami užtikrinti maksimalų prieinamumą ir veikimą, siūlome šiuos paslaugų lygmenis. MDP CLOUD SLA nustato paslaugų standartus šiose svarbiausiose srityse:
Tinklo pasiekiamumas
Garantuojame, kad mūsų tinklas bus pasiekiamas 100 % laiko (išskyrus numatytus tvarkymo darbus). Jei tinklas neveiks, MDP CLOUD kompensuodama prastovą netaikys klientui mėnesinio mokesčio už serverį (ne daugiau nei 100 % vieno mėnesinio mokesčio; suma bus minusuota iš būsimų mokėjimų).
Tinklo veiksnumas apima visos tinklo infrastruktūros veikimą, įskaitant jungtis, kabelius ir maršruto parinktuvus. Jūsų serveryje veikiančios paslaugos arba programinė įranga neįeina į mūsų tinklo apibrėžtį. Tinklo prastova užfiksuojama, jei Jūsų serveris negali perduoti ir gauti duomenų ir jei MDP CLOUD užklausų sekimo sistemoje paskelbiama susijusi užklausa.
Infrastruktūros garantija
Garantuojame, kad visos svarbios sistemos, įskaitant maitinimo ir HVAC sistemas, veiks 100 % laiko (išskyrus numatytus tvarkymo darbus). Svarbios sistemos gedimo atveju MDP CLOUD kompensuodama prastovą netaikys klientui mėnesinio mokesčio už serverį (ne daugiau nei 100 % vieno mėnesinio mokesčio; suma bus minusuota iš būsimų mokėjimų). Svarbios sistemos apima visą maitinimo ir HVAC infrastruktūrą, taip pat UPS įrangą ir kabelius. Atskirų serverių maitinimas neįeina.
Svarbių sistemų prastova užfiksuojama, kai kliento serveris išsijungia dėl maitinimo arba šildymo problemų ir MDP CLOUD užklausų sekimo sistemoje paskelbiama su tuo susijusi užklausa. Svarbios sistemos prastova skaičiuojama nuo užklausos paskelbimo laiko iki problemos išsprendimo ir serverio įjungimo momento.
Aparatinės įrangos garantija
Garantuojame tinkamą Jūsų išsinuomotų aparatinės įrangos komponentų veikimą ir nemokamą sugedusių komponentų pakeitimą. Keitimo procesas prasidės nustačius problemos šaltinį. Garantuojame, kad aparatinę įrangą pakeisime greičiau nei per 4 valandas. Jei sugedusiai aparatinei įrangai pakeisti prireiks daugiau nei 1 valandos, už kiekvieną papildomą prastovos pusvalandį 5 % sumažinsime Jūsų mėnesinį mokestį (bet ne daugiau nei 100 % vieno mėnesinio mokesčio; suma bus minusuota iš būsimų mokėjimų).
Aparatinė įranga – tai procesorius (-iai), operatyvioji atmintinė, kietasis (-ieji) diskas (-ai), pagrindinė plokštė, tinklo plokštė ir kiti į serverio nuomos sutartį įtraukti susiję komponentai. Nesumokėję klientai negali naudotis mūsų susitarimu dėl paslaugų lygmens. Norėdami gauti daugiau informacijos ir sužinoti MDP CLOUD susitarimo dėl paslaugų lygmens sąlygas kreipkitės į savo paskyros vadybininką.
Tai trumpas SLA aprašymas, ji neanuliuoja esamų susitarimų tarp MDP CLOUD ir klientų, taip pat negalioja be pasirašytos serverio sutarties. Klientas visus reikalavimus turi pateikti per 3 dienas nuo užregistruotos prastovos.