-
Cloud
cPanel skirtas WEB projektams, svetainėms
MDP CLOUD siūlo cPanel web projektų talpinimą kartu su Litespeed technologija, kuri paspartina web svetaines veikti ženkliai greičiau.
cPanel skirtas WEB projektams, svetainėms
MDP CLOUD Virtualus privatus serveris (VPS) tinka profesionalams, kuriems reikalingas lankstumas ir greitis savo projektams. VPS suteikia privačią fizinio serverio dalį su tik jums skirtais ištekliais.
VMware cloud serveriai
Tai naujos kartos „Intel“ aparatinės įrangos galią su „VMware“ technologija, kad jūsų sprendimai veiktų visiškai izoliuoti ir saugūs.
Privatus GPU debesis
Tai jūsų cloud resursai su vaizdo plokštėmis, tam kad galėtumėte dar greičiau dirbti ir efektyviau naudoti prisijungiant iš bet kur.
Privati GPU debesija įmonėms
Tai yra kai visi įmonės darbalaukiai yra perkeliami i GPU debesį ir ten itin efektyviai paskirstomi tarp įmonės darbuotojų. Rezultatas visiems greitai veiktys BIM projektai nepriklausomai nuo naudojamo kompiuterio.
Cloud desktop (DaaS)
Sprendimas leidžia visą vartotojo darbalaukį ir duomenis iškelti į duomenų centrą, o tai galimybė dirbti savo darbalaukyje, nepriklausomai nuo įrenginio ar vietos
Cloud desktop (DaaS) + mdpZERO
Tai sprendimas, kai visi darbuotojo duomenys yra debesyje, o darbo vietoje naudojamas "plonasis" klientas.
Microsoft 365
Microsoft 365 leis mobiliai ir produktyviai dirbti įmonės darbuotojams su Outlook, Excel, Word programomis.
Migravimas į Microsoft 365
Didelė patirtis ir kompetencijos užtikrins sklandų migravimą į Microsoft 365
Microsoft Viva
Dalinkitės žiniomis ir įžvalgomis, puoselėkite ryšius ir įkvėpkite savo darbuotojus. „Viva“ padeda organizacijoms pakeisti bendravimo ir bendradarbiavimo būdus.
Microsoft Azure
Microsoft Azure yra momentinė, keičiamo dydžio debesų kompiuterijos infrastruktūra, kuri yra „Azure“ duomenų centre.
Microsoft Entra ID
Microsoft „Entra“ garantuoja visapusiškus tapatybės ir prieigos valdymo sprendimus išlaikant saugią prieigą prie tinklo.
Microsoft Power Platform
Microsoft Power Platform yra integruotas rinkinys programinių įrankių, skirtų verslo aplikacijų kūrimui, analizei, automatizavimui ir integracijai.
Saugus būdas patvirtinti savo tapatybę prisijungiant prie įmonės duomenų.
Naujos kartos dirbtinio intelekto valdoma antivirusine programa su daugiasluoksne galutinės įrangos saugos sistema
VM apsauga ir atsarginių kopijų kūrimas yra esminė ilgalaikio infrastruktūros stabilumo užtikrinimo dalis.
-
IT Paslaugos
IT įrangos valdymas ir priežiūra
Visapusiška jūsų IT įrangos priežiūra. Jūs visą dėmesį ir laiką galėsite skirti savo tiesioginei veiklai.
Serverių priežiūra
Stabiliai veikiančią jūsų IT infrastruktūrą užtikrins tik tinkama nuolatinė serverių priežiūra
Mobiliųjų įrenginių valdymas (MDM)
MDM pritaikymas užtikrins vidinių įmonės duomenų saugumą bei padidins darbuotojų našumą.
IT apsauga
Visapusiška prie interneto prijungtų įrenginių apsauga ir stebėjimas
VPN tinklo priežiūra
Duomenų perdavimo tinklų priežiūra išsaugos siunčiamos informacijos saugumą ir privatumą.
Duomenų bazių priežiūra
Profesionali duomenų bazių priežiūra užtikrins stabilų ir nepertraukiamą jų veikimą.
Web projektų priežiūra
Profesionalus didelių projektų palaikymas ir priežiūra, bei greitaveikos analizės
- Apie mus
- Pagrindinis
- Apie mus
- Paslaugų lygmuo (SLA)
Paslaugų lygmuo (SLA)
Paslaugų lygmuo (angl. Service Level Agreement; SLA)
Suprantame, koks svarbus mūsų klientams didelis paslaugų prieinamumas, ir stengiamės teikti paslaugas, kurios visada pranoksta lūkesčius. Norėdami užtikrinti maksimalų prieinamumą ir veikimą, siūlome šiuos paslaugų lygmenis. MDP CLOUD SLA nustato paslaugų standartus šiose svarbiausiose srityse:
Tinklo pasiekiamumas
Garantuojame, kad mūsų tinklas bus pasiekiamas 100 % laiko (išskyrus numatytus tvarkymo darbus). Jei tinklas neveiks, MDP CLOUD kompensuodama prastovą netaikys klientui mėnesinio mokesčio už serverį (ne daugiau nei 100 % vieno mėnesinio mokesčio; suma bus minusuota iš būsimų mokėjimų).
Tinklo veiksnumas apima visos tinklo infrastruktūros veikimą, įskaitant jungtis, kabelius ir maršruto parinktuvus. Jūsų serveryje veikiančios paslaugos arba programinė įranga neįeina į mūsų tinklo apibrėžtį. Tinklo prastova užfiksuojama, jei Jūsų serveris negali perduoti ir gauti duomenų ir jei MDP CLOUD užklausų sekimo sistemoje paskelbiama susijusi užklausa.
Infrastruktūros garantija
Garantuojame, kad visos svarbios sistemos, įskaitant maitinimo ir HVAC sistemas, veiks 100 % laiko (išskyrus numatytus tvarkymo darbus). Svarbios sistemos gedimo atveju MDP CLOUD kompensuodama prastovą netaikys klientui mėnesinio mokesčio už serverį (ne daugiau nei 100 % vieno mėnesinio mokesčio; suma bus minusuota iš būsimų mokėjimų). Svarbios sistemos apima visą maitinimo ir HVAC infrastruktūrą, taip pat UPS įrangą ir kabelius. Atskirų serverių maitinimas neįeina.
Svarbių sistemų prastova užfiksuojama, kai kliento serveris išsijungia dėl maitinimo arba šildymo problemų ir MDP CLOUD užklausų sekimo sistemoje paskelbiama su tuo susijusi užklausa. Svarbios sistemos prastova skaičiuojama nuo užklausos paskelbimo laiko iki problemos išsprendimo ir serverio įjungimo momento.
Aparatinės įrangos garantija
Garantuojame tinkamą Jūsų išsinuomotų aparatinės įrangos komponentų veikimą ir nemokamą sugedusių komponentų pakeitimą. Keitimo procesas prasidės nustačius problemos šaltinį. Garantuojame, kad aparatinę įrangą pakeisime greičiau nei per 4 valandas. Jei sugedusiai aparatinei įrangai pakeisti prireiks daugiau nei 1 valandos, už kiekvieną papildomą prastovos pusvalandį 5 % sumažinsime Jūsų mėnesinį mokestį (bet ne daugiau nei 100 % vieno mėnesinio mokesčio; suma bus minusuota iš būsimų mokėjimų).
Aparatinė įranga – tai procesorius (-iai), operatyvioji atmintinė, kietasis (-ieji) diskas (-ai), pagrindinė plokštė, tinklo plokštė ir kiti į serverio nuomos sutartį įtraukti susiję komponentai. Nesumokėję klientai negali naudotis mūsų susitarimu dėl paslaugų lygmens. Norėdami gauti daugiau informacijos ir sužinoti MDP CLOUD susitarimo dėl paslaugų lygmens sąlygas kreipkitės į savo paskyros vadybininką.
Tai trumpas SLA aprašymas, ji neanuliuoja esamų susitarimų tarp MDP CLOUD ir klientų, taip pat negalioja be pasirašytos serverio sutarties. Klientas visus reikalavimus turi pateikti per 3 dienas nuo užregistruotos prastovos.